faggotsforthefuture replied to your post: faggotsforthefuture replied to your post:…

at least u have an ipad that’s pretty good

no i dont my mom does:D (but yeah i can use it ::D) well i have ipod touch (tho it’s an old version and i can’t get any apps on it and asdfghj oh well)

(0) /18 Aug 12

faggotsforthefuture replied to your post: faggotsforthefuture replied to your post:…

but those phONES WERE THE BEST I LITERALLY HATE TOUCH SCREEN PHONES SO MUCH JFC ugh flip phones are the best

yeah i know but i never had a chance to have one DD::: life’s unfair!

but i don’t have touch screen phone either. 

(1) /17 Aug 12

faggotsforthefuture replied to your post: faggotsforthefuture replied to your post: I’VE…

omg did u have a childhood

it’s starting to seem like i didn’t 

(1) /16 Aug 12

faggotsforthefuture replied to your post: I’VE NEVER HAD A FLIP PHONE MY LIFE IS BAD

ugh same i used to buy the toy ones i was the coolest kid in my town kk

i didn’t even have those omg i’m so jealous 

(1) /16 Aug 12

faggotsforthefuture said: omFG U HAVE AN iPAD ok sorry beggar here omg have fun okay :D

:DD and no i dont actually it’s my mum’s xD sadly…
and yes okay i will!:D

(1) /16 Jul 12

because i’m on ipad here and i can’t answer properly i’m gonna do this:

faggotsforthefuture said: omGF i’ve always wanted to go there its gorgeous. enjoy your time okay.

okay i will! tho it’s raining SO MUCH omg and my phone is still missing (probably it fell off my pocket when we were in taxi or something… fml) but yes it’s really nice here the old city (:D idk what it is in english hehe:D) is beautiful and i really hope you can go here someday!

(1) /15 Jul 12

faggotsforthefuture replied to your post: faggotsforthefuture replied to your post:…

i found my new desktop wallpaper THANKS :))))

you’re welcome:)))) but i warn you she’s going to do something really really horrible while you’re sleeping

(0) /14 Jul 12

faggotsforthefuture replied to your post: faggotsforthefuture replied to your post: can we…

should i be worried should i call 911 should i call miranda cogrove

omg dON’T CALL MIRANDA ok that’d be a terrible terrible mistake because then

(1) /14 Jul 12

faggotsforthefuture replied to your post: can we just

u ok

nope i don’t think i am but that’s ok i have this gif

(1) /14 Jul 12

faggotsforthefuture replied to your post: i just started to think last summer and oh god i…

same sigh

let’s cry together

(0) /10 Jul 12

faggotsforthefuture:

hahaha but omg those miranda pics i can’t

thx :))))

ohmygod i’m going to see nightmares thanks very much !!

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

THERE’S A BEE IN MY ROOM OMG SOMEBODY HELP MEE!!!

does this help

actually NO IT DOESN’T asdfghj

but thanks anyway i’ll give you a star

oh no sorry, can you forgive me, i’ll give you different star

are we okay now

ok we are cool

ok good, let’s stay cool too

no

OH NO WHAT HAVE YOU DONE

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

THERE’S A BEE IN MY ROOM OMG SOMEBODY HELP MEE!!!

does this help

actually NO IT DOESN’T asdfghj

but thanks anyway i’ll give you a star

oh no sorry, can you forgive me, i’ll give you different star

are we okay now

ok we are cool

ok good, let’s stay cool too

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

THERE’S A BEE IN MY ROOM OMG SOMEBODY HELP MEE!!!

does this help

actually NO IT DOESN’T asdfghj

but thanks anyway i’ll give you a star

oh no sorry, can you forgive me, i’ll give you different star

are we okay now

faggotsforthefuture:

kirahvifromspace:

THERE’S A BEE IN MY ROOM OMG SOMEBODY HELP MEE!!!

does this help

actually NO IT DOESN’T asdfghj

but thanks anyway i’ll give you a star

starponds